onsdag den 13. august 2008

Rigtige piger spiser kød, gør de ...

Et billede siger som altid mere end tusind ord, men der hører dog en lille historie til dette. Den übertalentfulde sangerinde og skuespiller Jessica Simpson skulle efter sigende spise efter konceptet, The Zone, der er en fætter til Atkins og byder på godt med kød og grønsager.

Igen efter sigende skulle hun have ladet sig fotografere i denne t-shirt for at give fingeren til sin kærestes eks, der er inkarneret vegetar (og to gange af den militante og stærkt begrebsforvirrede organisation, PETA, udnævnt til The Sexiest Vegetarian Alive).

PS Tro ikke, at kostbloggeren har udviklet sig til en tabloid. Vi forbeholder os dog retten til at bringe kendis-historier, hvis de er relevante for sagen.


Low Carb - On Planet Earth for 3 million years and counting!

2 kommentarer:

  1. :-D
    Sådan en t-shirt skulle jeg ha til min datter på 14 år
    - hun har siden hun var 6 måneder af sig selv nærmest spist efter LCHF - og hun er super sund... selvom hendes lærere prøver at give hende dårlig samvittghed over at hun kun spiser meget lidt gryn - og rigtigt meget smør,æg, grønt og rødt oksekød.

    Der er ikke mange 3 årige der siger at deres ynglingsret er kalvemørbrad med kantarelflødesovs - vel :-)
    Da hun var 6 år holdt jeg op med at bekymre mig over at hun ikke ville spise skummetmælks yoghurt og brød og lod hende bare spise det hun ville - siden er hun blevet høj og slank, aldrig syg
    ( hun spiser dog lidt gryn en gang i mellem og lidt RIGTIG is og chokolade ryger der også ned- men slet ikke som andre unge)
    - så hun har altså vidst hvad hun havde brug for....
    så nu er jeg selv begyndt at spise som hende og det virker:-)

    SvarSlet
  2. Ku' være jeg skulle sætte en produktion i gang og sælge dem herinde.

    Jeg har også lagt mærke til, at de små helt naturligt godt kan lide LCHF. Det er flot, at I har kunnet klare presset fra omgivelserne, der altid har travlt med at tvangsfodre ungerne med hurtige kulhydrater og skæppevis af korn.

    Min snart fireåriges yndlings er millionbøf. Min snart etåriges er bittesmå stykker udskåret cuvettesteg.

    Is og kage er naturligvis også et hit ... tsk, tsk.

    Kalvemørbrad med kantarelflødesovs ... uhm. Med blomkålsmos måske.

    SvarSlet